tisdag, januari 04, 2011

varför kan jag inte klistra in saker här som jag har kopierat???
de står fan helt still när jag försöker, är jag dum i huvudet för att jag inte kan eller för att de är logiskt att det inte går? haha, matt blir jag iaf!

klockan e snart 11 så om en timme kommer mamma hem från jobbä.
då blire att åka till kupolen, måste ha nya skor.......
och en fundation....
egentligen en mascara också....
och så VILL jag ha en massa saker.....

när jag kommer hem blir det förmodligen att vara med rebecka, för hon ska åka bort resten av lovet sen trodde hon :(
men jag MÅSTE träffa idisen snart känner jag, detta är inte kul :(((((

aja, ska leta överallt efter hostmedicin nu, så jag överlever dagen utan blodsmak munnen :(
hhahaha, vad jag klagar! men det va faktiskt sjukt längesen jag va såhär sjuk, så jag får klaga :)

lägenheten igår var ett.............. iaf.
he blir inge!

pusssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar