söndag, januari 23, 2011

 sliten tjej lördag
sliten tjej söndag

men dra åt ....... va roligt jag har haft det!
gårkvällen började med lisa och rebecka hos daniel. fortsatte till nicke, sen ut, FÖR mycket prat med folk jag kanske borde ha låtit bli. sen skulle vi efterfesta hos lisa, men något pucko spydde ner hennes rum -.- så vi traskade till daniel ist! värd kväll som sjutton :))
idag vaknade vi vid 12 ungeför, jag stretade emot min hårda diet och dela en pirre med lisa. fan va gott de va! vidare till röda korset för att höra daniel spela lite, och sen hem. & i sista sekund ångrade jag mig och gick på boxningen med matilda. hade faktiskt tänkt att utnyttja gudsvilodag, men sen kom jag att tänka på pizzan. och den jätte otörstiga helgen, så jag pumpade som aldrig förr!

nu har jag precis käkat, ska strax hoppa in i duschen ( behövligt även fast jag har duchat typ 3 gånger i helgen!!?) så e jag lortig som fan.
sen ska jag kika om de är något bra på tv, annars blire vänner och kanske lite engelskaläsning. blir en tidig kväll iaf, har inte sovit speciellt mycket i helgen.

men vi hörs!

pusssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar