söndag, januari 30, 2011

god äcklig morgon!
e så grymt glad att jag gjorde valet att sova hemma igår efter kvällen bravader.
började som vanligt hur sent som helt, eller okej typ 9, hemma hos mig med lite shotar.
vidare till en helvetisk biltur som man ville ta livet av sig efter, men jag pallar inte bry.
och sedan till molly för att bli äckligt packade och hade kul som fan!

idag kan jag inte följa mina söndagsrutiner. som att käka nyttigt och boxas.
min rygg har gett upp, så i 10 dar framöver nu ska jag käka 2 olika piller,
st, 3-4 gånger om dagen. och lingonvecka e nära också, vilket gör att de blir ännu mer.
hatar att käka piller.....
tycker så synd om mig själv så jag ligger och synar en chipspåse som jag tydligen åt av inatt?
tänker om de är värt de.......

pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar