måndag, januari 17, 2011

hejsan!
idag har jag varit i skolan, såklart (;
gick snabbt för att vara en måndag, skapligt skönt för jag känner mig seg.
vid 6 stack jag och träffade matilda. solade i en kvart, har glömt hur jävla skönt de faktiskt är....
sen vart de vattengympa! vilket nu blir våran måndagsrutin :)
& jag säger bara en sak, vattengympa e KUNG.

nu ska jag käka lite fil och hårdknäcke till ett vänneravsnitt, sen ska jag läsa i min engelskabok. har 10 sidor kvar att läsa tills på onsdag och de tar ett tag, e inte van alls att läsa på engelska så jag delar upp det. 5 idag och 5 imorgon :)
sen ska jag försöka hinna springa ner till hemköp och handla fil också, måste ha det på mogronen numera och jag tog precis det sista, inte okej. så ja, blir nog en 'något att göra' måndagskväll ändå!
hörs imorgon,

pusssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar