lördag, januari 22, 2011

godmorgon (:
gårkvällen va fan ASrolig, till en början. (ovanligt eller??!?!?!?), runt 1 så började jag må illa, alla va jobbiga och jag ville bara sova, så jag la mig i lisas säng in hope of some peace and quiet. men de fickman väl inte. och när folk verkliiiiiiigen blev jobbiga så bestämde jag mig för att dra.
men de va faktiskt en jätterolig impulsfest, de kom ju några iaf :d

nu kom jag nyss hem från .a...,,, blir såklart alltid att jag sover där, kvällar som igår. me de va mys (:
& nu ska jag fixa mig lite, e inte hedemoras frechaste tjej om vi säger så!
ska åka till mormor och morfar vid 2, för jag och min bror ska bli firade av dom och moster och lennart, kan bli trevligt. och de kan bli en prövning. kommer jag kunna hålla mig till kaffet och ingenting annat?
jag vill inte äta, för jag har glömt bort hur fikabröd, tårta å saft smakar, men smakar jag de nu kommer de bli lika svårt att slita sig igen. samtidigt som jag e så sjukt pepp på att unna mig själv någonting. för face it, denna vecka har jag tränat 5 gånger redan, imorgon blir de 6. 6/7 dagar. MITT MÅL. OCH, de flesta dagarna har det varit dubbelpass.

usch vilket tråkigt inlägg de vart nu,
men vi hörs senare idag!
& mandiiiii kommer hem idag också, yey :)

pussssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar