tisdag, januari 18, 2011

helllo!
känns inte som att jag och bloggen rikigt klickar för tillfället. jag gör ju praktiskt sett inget annat om dagarna än att gå i skolan-hem-käka-träna-hem-duscha-käka-sova. inte så kul att läsa om det varje dag?
men de är kul. jag känner redan nu att jag har mer energi till allting än vad jag någonsin har haft och jag ser possetivt på det mesta, jag tror att det är för att jag vet att jag kommer orka med det.
som imorgon. onsdag. jag HATAR onsdagar, för vi har en cplång engelskalektion i 1 h och 35 min!! efter den har vi idrott och sen ska vi tillbaka till skolan och ha svenska. vi slutar efter svenskan kvart över 4.
de e faktiskt jobbigt, även om de inte låter så.
men nu, ser jag ist fram emot sakerna på dagen som gör att man vill att den ska komma. som att vi har bad imogon på idrotten. = att jag kan simma! hur bra som helst ju, gratis simning inträffar ju inte ofta!
på kvällen sen ska jag på step up med matilda, vilket e roligt, alltså ser jag fram emot det :)
de e lite så man får göra för att det ska fungera.
och förövrligt (tack rebecka för att du har fått mig att säga de ordet hela tiden också) så är de så underbart skönt i skolan nu på tisdagar och onsdagar så de gör en hel del :D
men ja, nu ska jag kika klart på vänner avsnittet, sen borsta tänderna och sen lägga mig och plugga lite på glosorna.

pusssen

1 kommentar: