måndag, januari 31, 2011

hello!
skolan idag var rätt chillig. dock hatar jag måndagseftermiddagarna mer än allt annat på hela jorden.
så långtråkigt med en och samma lektion från typ halv 2 till 4.
efter de skulle jag simma med amanda, men insåg att dom bara hadxe öppet till fyra.
så vi impulssola i de bästa solariumen i världen-vasahallens. billigaste också fan!
vart röd som en kräfjävel på hela kroppen typ, men de börjar lägga sig nu.
kom hem för en halvtimme sen kanske, så ska sätta igång med pluggandet.
fick även veta hur de gick på provet förra veckan, fick bättre än vad jag förväntade mig, men missade en sak, så ska göra om den imorgon.
de är de jag måste få in i huvudet nu!
sen blire lite arbetsmiljöplugg också, även fast jag och mollsan har setat med de i skolan i 2 timmar. usch, så långtråkigt!
aja, vi hörs senare.

pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar