lördag, januari 15, 2011

hej snuttisaR!
lördag idag, vilket innebär: sova länge, men ta vara på dagen ändå (:
men för första lördagen på år?!? har jag inte en enda plan inbokad!
jag ska förmodligen träffa anna senare, men de var inte säkert, så de visar sig  & de var också de enda.
& vill ni veta en sak? de e fan sjukt skönt!

igår så var jag ida och rebecka till långsta för lite partaj, de var verkligen en sådan kväll: den blir vad du gör den till. och jag hade huvudverk från innan vi åkte, så jag orkade inte göra så mycket = så kul blev de kanske inte! men de var helt okej för en fredag utan några riktigt planer :)
bilder finns på face, min profil!
igår åkte även amanda till österrike för SKITåkning i en vecka. jag hatar skidor, och jag hatar att hon har åkt :( tur att veckorna går så nedrans fort så hon snart kommer hem igen, en vecka, hon åkte igår och jag e typ ledsen :'( skämt å sido!!!!!!

nu ligger jag iaf i sängen och vämtar på mammas berömda laxpaj, ska bli så gott!! sen ska jag nog ta och kika på någon av alla rulllar jag har laddat ner (:
men vi hörs senare.

pussssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar