onsdag, januari 05, 2011

goddag.
sitter atm och hostar halsen av mig..
jag hatar att må dåligt, verkligen. jag e inte bra på att hantera de, så det relaterar ALLTID till att jag klagar sönder bara för att de får mig att känna mig lite bättre, ihopp om att någon iaf kanske bryr sig :)
idag har jag inte gjort ett skit.
har legat i sängen konstant sen klockan 12 och nu e klockan snart 4, känner att dehär måste ta slut snart.
har försökt mig på snabba cash igen, men den e verkligen inte bra :( to bad, när huvudrollen e kuuuuung!
kan rekomendera en film jag såg igår iaf; äntligen midsommar.
man fick lite sommarkänsla och den va liksom typiskt så de kan bli (;
ska ta och klä på mig något snart och fösöka mig ut på en promme, måste ha luuft fan!
men vi hörs säkert senare idag,

pusssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar