torsdag, januari 06, 2011

tjena!
kika nyss in på idas blogg och såg att hon listade lite saker som hon ville hinna med innan lovet va slut. jag tror faktiskt att de flesta har en sån lista, men att man kanske inte är i den situationen så att man kanske e sjuk, som då tex ida, amanda eller jag själv.
personligen, så håller jag med ida på två saker, träffa henne. de är faktiskt prio ett i mitt liv just nu!!!! och du SKA veta att jag tänker på dig hela tiden ida, och om de inte hade varit för att jag e typ dödssjuk (och inte sådär jättebra på att höra av mig......) så hade jag kramat dig just nu, för jag saknar dig sååå.
jag hade också planerat att jag skulle dra hem till mollys nya lägenhet och se hur de blev där och träffa henne, men hinner man de eller.........
har också tänkt att jag ska åka med rebecka och bada, men de kan man ju fan inte göra när man har hosta och ont i halsen,? nej de kan man inte..
& jag har planerat att åka någon annorlundastans och shoppa mitt arsele av mig!
jag vill festa som en jude också, partaj e så välkommet till mig nu så de finns inte.
jag har också sagt till mig själv, tror att de va någon av alla de sena nätter jag har vandrat hem att jag, på dehär lovet skulle göra något som jag ALDRIG har gjort förr. donedonedone? NEJ. för att gud hatar mig och jag har otur.
har också tänkt att jag ska fråga emma om vi skulle ses någon dag,
annisen också...............
men de går ju aldrig.

de är nu, när jag har varit sjuk sedan i måndags, söndags kanske tom, som jag inser att jag hade offrat mitt tunga huvud fullt med snor och jag hade offrat min blodiga hals, bara för att få ha kul och umgås med mina vänner.
ist, har jag legat hemma i 4 dagar nu, igår va amanda här och vi va sjuka tillsammans och, som jag har trott, kurerat mig. igår va ja sååå glad för både jag och amanda tyckte att de inte verkade som att jag va sjuk längre.
men ack, så fel jag hade.
vaknade idag, och kunde inte öppna ögonen. yes, tro de eller ej,men en ögoninflammation är på besök, i BÅDA ögonen!

saken är den att förövrigt så mår jag ganska mycket bättre, hostar bara lite, men de kan man stå ut med.
men, he va ju planerat fest imorgon, antagligen. hur då?
sminkar jag mig, kommer inflammationen bara att bli värre, kanske så mycket att jag får lov att vara hemma från skolan och jag och min 'plugghjärna' har inte råd med det.
och de finns verkligen ingen chans i hela världen att jag går ut osminkad. det finns ingen chans i hela välden att jag ens visar mig som jag ser ut just nu. (tror ni mig inte har jag en bild jag kan skicka)
jag blir så fruktansvärt jävla supermatt!

OCH jag tänker inte ens gå in på allt som har med träning att göra just nu, då kommer jag bli så deprimerad så jag vet fan inte.

så alltså, problemet för mig just nu är då att jag ser misshandlad ut.
och har någon ett jävla förslag eller kanske en allmän idé om vad jag skulle kunna göra, så tveka fan inte! hör av er, hur som.

nu ska jag fan depppäta och jag vill inte att någon ska kommentera det.

pusssen

2 kommentarer:

  1. tråkigt att vi inte hinner träffas :-(

    SvaraRadera
  2. jaaa...
    men om du sitter hemma och trycker någon dag och har skittråkigt så hör av dig, i will do it iaf! (:

    SvaraRadera