tisdag, januari 25, 2011

godkväll!
efter att ha discogympat med matilda, duschat och varit ute på en kall snabb promme med amanda så borde jag känna mig som en ny fresch männsika. men de är faktiskt snarare tvärt om.
jag kallsvettas som en gris, min rygg gör bara ondare och ondare & jag är nog på g att dra på mig både öroninflammation och kräksjukan. inte okej. hatar att vara hemma från skolan för jag gillar verkligen inte att missa saker och hamna efter. tyvärr e ju de smällar man får ta, men jag ska vara en kämpa och gå till skolan imorgon, men slippar nog idrotten för rygggen. så får vi se vad de egentligen är för problem på torsdag och då kan jag ta nya tag!
tror att de blir värre av att jag tränar mycket nu också. köttar ju fram och tillbaka till vasa eller sure varje dag nu. de kanske ligger lite i det, tror också att de är de som gör att jag kanske får öroninflammaion också, bryr mig ju direkt inte om att man inte ska bli kall när man e svettig, ingen mössa använder jag heller. men de ska bli ändring på det!

nu ligger jag iaf i sängen, iklädd mjukisbyxor och tjocktröja.
ska läsa lite bloggar innan jag slår på vänner och försöker somna,
om jag nu hittar någon 'ställning' jag kan ligga i för ryggen,
annar blir de en trött mirris imorgon!

pussssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar