måndag, januari 03, 2011

elllo friends!
vaknade vid 10 imorse och har haft en väldigt aktiv dag sen dess.
kikar på två wallanderfilmer och har lyckats nysit ner min kudde BLÖT 3 gånger :(
men ja, känner att jag är sjuk på riktigt nu och hoppas därför över träningen ikväll.............
typiskt när jag verkligen vill!
men ska ner till vasahallen imorgon och se om man kan simma med skolkortet än, för då ska jag göra de iaf :)

ska strax gå med hela familijen å kika på en ny lägenhet :))
30 m2 större, liten gård och ingen läskig källare att tvätta i, tror jag ;o
hehe, men de blir nog bra, hoppas jag!

ska gå och dricka kaffe med mamma nu, sen lär jag väl smika mig lite, ser ut som ett spöka nu :(
så ska jag dra hem lite mer filmer så jag har dagen räddad sen!

pussssen

1 kommentar:

  1. Krya på dig din sjukling!! Saknar dig massvis. Hoppas lägenheten är i Hedemora, och att den passar er ;) puss på dig min älskade vän!<3

    SvaraRadera