lördag, januari 29, 2011

tjena mors!
har precis kommit hem från mormor och morfar, vart en snabb fika och mycket prat.
innan  det har jag varit med pappa å syster + tjej och dotter till lager 157.
har inget minne av de alls även fast rebecka säger att jag har varit där med henne :o
men jag hittade iaf typ ingenting, ett par vita converse och leggings, sen hittade jag en tröja på bubbelroom outlet också, det var väl det!
köpte också lite smarta korgar så nu har jag inte saker överrallt :)

nudå?
klockan e 5 ungefär och jag håller på att försöka fixa lite saker tills ikväll, då de förhoppningsvis blir party. tjejerna kommer hit först iaf, sen ser vi vart hedemora tar oss!
men nu ska jag gå och fixa tvätten, sen byta lakan om jag orkar ( vilket jág inte kommer!)
men vi hörs senare,

pusssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar