söndag, januari 16, 2011

där hade vi min 'försenade' julklapp!
en musmattis av min fina vän amanda, soo sweet :) vi kom  överrens om att vi 3, jag amanda och rebecka skulle ge julklappar till varann, men jag tror inte att någon av oss riktigt kämpade för att vi skulle hitta på något bra, så vi sket i de. utom amanda då, som gav till både mig och rebecka. känner mig rätt elak :(

va jag har gjort idag då?
jo, vaknade vid 11. varit chill hela dagen för att jag var ensam hemma till 3 ungefär, då hela familjen kom hem och förstörde lugnet. men jag har kikat på en massa vänner, ätit en good men nyttig frukost, sen tog jag en promenad och handlade lite också. för när familjen kom hem vart de tacoslagning. för mamma ;) jag och min syster spelade guitarrrr hero :))
vid 6 drog jag och träna med mammsen, vart afro idag. efter de satt jag och snacka med lisa och rebecka i en timme typ, innan de vaknades hemgång för solsidan! vilket jag tror att majoriteten av mina facebookvänner kikade på idag (; efter de har jag käkat lite, duschat och läst MASSA bloggar. så e lite bloggtrött, men vasatan.
nu ska jag iaf ta och leta igenom hela lägenheter efter bra salvor och cremer. e så torr i ansiktet som en sönderpumpad pusssi vafan, inte så kul :( tur att de bara e på vinter de e så!!!! så om ni undrar, vet ni varför nu (;

ska också ta en djupt andetag och ladda om för en ny vecka med massa träning och bra mat. det är svårt, jag ljuger inte. men jag ska inte lura mig själv heller genom att säga att jag ska börja med det, sen ge upp. för jag SKA klara det.
så imorgon, ny vecka, med lika tuffa motgångar men med lika många möjliheter fortsätter jag med mitt nyårslöfte. vilket blir bra mat och vattengympa med tildis! :)

pussssssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar