onsdag, februari 02, 2011

tjena!
klockan e halv 5 och jag kom precis hem från skolan, illa va??
inte hänt mycket idag, hade prov imorse-inga kommentarer.
sen vart de cafet med rebecka hela eftermiddagen!

vart ingen simning, så har precis smsat ida.
ska träffa henne och snacka som vanligt, över en kaffe på donken.
kanske smider vi nå roliga planer tills vi fyller år också? ;)
e ju trots allt bara 2 veckor tills jag fyller ungefär (:

men funderar på att käka något nu, man vet ju aldrig hur länge man blir ute med den bruden!
heheh, men ja, ska dra mig.
btw, idag fick treorna deras studentmössor, jag vart ledsen........
insåg att de är mer än två år kvar tills jag kommer få hålla i min egen.
ibland hatar jag livet, att jag e född 94 :(((((((((

menmen,

pussssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar