tisdag, februari 08, 2011

godkväll!
idag efter skolan har jag gjort alla måsten.
som att läsa i kapp i engelskaboken, läst ett kapitel i svenskaboken & så jag har börjar ynkapynka lite med matten.
de största måstet enligt mig dock, som att städa på mitt rum, gick sådär.
tror inte att jag har dammat på säkert ett halvår, och jag har svarta hyllor dessutom.......
har också de problemet att jag hatar att plocka in den VIKTA rentvätten i garderoberna från tvättkorgen. tycker att det är mer än ansträngande. vilket gör att den smutsiga tvätten bara ligger. de mesta tar upp halva min säng & jag orkar inte bry mig. (jag brukar faktiskt vara ordningssam).

men stack ut runt kvällen, mötte amanda och lisa och snacka med dom ett bra tag.
de sjuka är att så fort man snackar med lisa, blir man sjukt taggad på fest.
varför då? haha, hon har typ de vibbarna, för att hon alltid vill, så blir de att man alltid själv hänger på.
så nu ska vi göra något grymt kul på fredag, hoppas jag :d

har också snackat en hel del med ida nu på kvällen om fiesten vi ska ordna.
det går sådär. vi har problem med inbjudningarna.
men lär väl ha en gräns någonstans?
& det blir ju så, att om man ska bjuda en som man är liite bekant med, vill ju inte den komma själv, utan ska ha med sig kanske 1, 2 eller fler. vilket relaterar till att de oftast kommer folk man kanske aldrig har sett förr......
men vi ska lösa de så innivassensgrymt!

e också så sjukt jävla pepp på att träna.
va hände med träning vare dag? jo just ja, min rygg hände!
& de jag saknar mest av allt, som discogympan och framförallt boxningen, är de värsta jag kan göra. eftersom att jag fick min jävla skada av boxningen.
jag saknar att jag och matilda kämar in i det sista på varje träning, svetten rinner och vi pushar verkligen varann! saknar henneeeeeeee. saknar henner antusiasm (stavning?)
vill få bort min värk nu, annars kommer jag snart skita i det och träna vanligt ändå!!!!!!

fan vilket ovärt inlägg, men de kanske ger igen efter alla dagar jag struntat i att ens öppna datorn-för att jag inte orkar.
men de e så otroligt skönt att få skiva av sig ibland :d

nu ska jag se om anna e inne på fejjan eller msn, den jävlen kan ju inte svara på sms :(
måste få kontakt med bruden, så vi kan ses snart, länge sen nu.
så sjukt tråkigt att vi inte ses oftare än vad vi gör.
behöver hennes kloka ord mer än en gång i månaden........

men ja, sen blire nog vänner som vanligt och sen soooova!

pussssen

1 kommentar:

  1. ska tanka på mobben snart så ja kan svara nångång .. :* hihi. pöössenusss!

    SvaraRadera