fredag, februari 25, 2011

första fredagen på otroligt jävla länge som den inte va planerad sen typ onsdagen.
men de va nice.
låg hemma och sov/chilla/åt med la familia (något jag gör allt för sällan)!!!
sen vart det en tripp hem till kvarnström där chips, hårklippning & film stod på spel.
jag och fisa hyrde 2 filmer. en sög balle från första sekund så vi böt rätt snabbt till den andra som va betydligt mycke bättre. dock hann vi inte se så länge på den heller, innan skjutsen kom och de blev hemgång.
då vill jag också påpeka att de är första fredagen på otroligt jävla länge som jag kommer hem innan 12!!!!

imorgon tänker jag sova länge som en gris. sen tänker jag dra upp till next OCH hitta något för en gångs skull, har ju trots allt ett presentkort som lär spenderas. sen tänker jag chilla till jag får reda på vad som händer (förmodligen fest) & då blire på det viset! men allt visar sig imorgon. skulle faktiskt inte tacka nej till en snarlika repit imorgon, som de va ikväll med typ 3 chipspåsar :ddd

men nu ska jag iaf ta bort sminket, ha något att käka. (mat) och sen tänker jag lägga mig och kika på någon film. mitt mål är att somna snart så jag inte ska behöva svara på fylleringningar & sms. vet ju hur jobbig man kan vara, om jag får säga de själv (;

men jaa, vi hörs imorgon!

pusssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar