måndag, februari 07, 2011

tjena!
insåg nyss att jag inte har lagt in biler på flera inlägg och hur tråkigt de är. alltså att jag måste börja knäppa lite mer kort :)
dagen idag har bestått av akropunktur? som va de hemskaste jag har varit med om typ...
gjorde så förbannat jävla ont att jag trodde att jag skulle svimma. och vet ni? ska göra samma sak igen  på torsdag. tror jag absolut inte vill de vaaaaa...............
sen vart de iaf skola, skapligt chill.
solning påde, kötta hem och käka.
vid 7 fick vi finfrämmade av idisen och anne.
vart en hel del snack om våran fest vi ska ha.
så imorgon blire nog lokalbokning och tätt inpå kommer inbjudningarna på facebook ut :d
kommer bli så jävla awesome, om de går enligt planerna!

men nu ska jag ta något snabbt att käka, man ska ju aldrig sova på hungrig mage!
imorgon väntar sovmorgon igen, sen blire simning efter skolan, nice one :)

pusssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar