tisdag, februari 15, 2011

hejsanhoppas!
valde att gå hem idag, orkade verkligen inte gå till skolan efter sjukgymnastiken.
e alldeles för trött och slut och min hals å hosta tar döööööd på mig :(
men jag ska dricka te som en gris idag så jag är precis som vanligt imorgon!

hatar att man e så osmart att man börjar svara på alla 'grattis' man får på facebook. har setat i 10 min nu och svarat, man borde ju dra alla över ett streck och skriva grattis, men då känner jag mig så elak mot dom som har skrivit mer persoliga och roliga! och svarar man på dom, så känns de som att man lär svara på alla!
men jag e snäll denna födelsedag, då jag e hemma :)

nu ska jag nog ta och slänga i hop en kladdkaka eller något, man vet ju faktiskt aldrig vad man får för främmande en dag som denna, och då ere ju kul om man har något att bjuda på!
tror inte ens att de blir någon tårta iår. haha, jag orkar iaf inte göra någon. så bördan ligger på mammie om hon känner sig manad!
dock finner jag kladdkaka 1000 gånger godare, så de spelar mig ingen rolll (:

men ska se vad vi har för kul i köket så jag kan överraska min familj när de kommer hem från jobb och skola med något gott. haha..... jag överraskar dom. på min födelsedag....
märker ni hur snäll jag eee? (:

men vi hörs säkert senare idag,

pussssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar