måndag, februari 21, 2011

godkväll!
kom hem från träningen för ett tag sen och har sedan dess käkat lite frukt, sen kikat på vänner (:
kom på att jag inte har bloggat på flera dagar känns de som iaf.....
men ja, har varit en rätt fullspäckad helg, så jag har en anledning!

imorgon äre matteprov och jag ljuger om jag säger att jag inte har försökt att plugga. men de är inte de enklaste när jag och matteboken inte älskar varann. inte ens gillar...... usch. så jag kommer inte bli förvånad om jag kammar hem ett ig på kuppen, jag tror att jag skulle bli mer förvånad om jag inte gjorde det faktiskt!

men ja, ska väl ta och kika lite på de kanske., dock har jag fått huvudverk av träningen. fan va seg den va btw, inte alls roligt.
så när jag kommer hem, har jag fått ett meddelande på face. USCHUSCHUSCH. jag gillar inte va jag utsätter mig själv för på helgerna.

men ja, ska undvika datorn så mycke som möjligt, vill inge mer. och jag ska chilla med utgångarna. ska sitta hemma på lördag tex och kika på melodifestivalen. och på fredag ska jag typ sova.
lugnast på det viset och man ångrar ingenting dagen efter!

aja, vi hörs nog.

pusssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar