lördag, februari 12, 2011

tjena!
insåg just att jag inte har bloggat ett svatt idag.
men jag spendera halva dan hos rebecka typ, sen har jag bara chillat järnet, ätit och långduschat.
de va faktiskt skönt!

gårkvällen var hur kul som helst, typ ;>
började hos lisa en liiiiten stund, sen fick vi skjuts till dan där de va livat som fan. men kul. & varmt.
vart ett besök på donken, ett halvt och en massa promenerande samt bilåkande!
slocknade nöjd och glad hos min sötis vid 5 kanske (:

nu har jag absolut ingen aning om vad som ska hända ikväll.
e sugna på en tvådagars, men de verkar inte hålla. :(
hatar när man vill göra något, så går de inte.................................... ledsen tjej.
men vi kommer så jävla hårt fixa de om vi så skulle göra de vid 12, så mig, lisa, rebecka och amanda? får ni se ute ikväll :d

pusssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar