torsdag, februari 17, 2011

hej!
väldigt aktiv dag i skolan med en massa bus. speciellt de sista lektionerna ;)
efter den så gick jag hem och vid 5 typ kom amanda på besök!
fick aaaaapgoda typ kladdkakebakelser? av henne, (tror hon vill att jag ska bli ännu valigare.....) men fan va goda dom vaaar! äter på en nuis (;

runt 6 gick jag med henne till vasahallen, hon skulle träna och jag träffa ida.
älskar att göra knäppa impulssaker tsm med henne, haha-så mycket skratt :d
vi gick upp på stan, handla lite smått och gott, men båda blev så nödiga så vi slank förbi solstudion eller va de nu heter för toabesök. vart sugna på en solning när vi såg bruna erica och molly!
så vi körde en 30 minutare, i samma solariuum!! hahah, vi har gjort de förr. men absolut inte så länge och absolut inte i de där små.
men de gick finfint, utom de sista 10 minutrarna, då man ville dö för att man typ hade bränts fast.
brända rumpen och ansiktet fick lite fräknar, randen vart synligare och ida vart bruuuun, så de va ju lyckat ändå (:

hem igen ihopp om att hitta amandas kvarglömda vatttenflaska, när jag fick ett sms att hon hade den i väskan, suuuuck. men gick och mötte henne en snabbis och frös ihjäl och nu e jag hemma igen! :)

ska ta och hoppa in i duschen och framförallt tvätta bort sminket.
sen ska jag lägga mig i sängen och ropa på mamma (orkar inte gå till henne) och hålla tummarna för att hon börjar jobba en timme senare imorgon så att hon kan skjutsa mig till vårdcentralen innan. så mycket längre att gå dit i morgonkylan än va de kanske egentligen är!

men see you tomorrow,

pusssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar