måndag, februari 28, 2011

hur kul äre att bli väckt halv 9 första dagen på lovet för att min syster har pyamasparty.........
känns som att de har gått en hel dag sen dess och nu e klockan halv ett.
har varit igång sen jag vaknade iaf. gjort frukost och diskat, bytt lakan, kika på film och nyss laga jag lunch. så nu äre ju ännu mer disk.
men har tänkt på de, att de är så synd om mamma när hon jobbar med barn hela dagarna. så kommer hon hem sen och SINA egna barn har fixat en svinstia. och börjar jag ("vi") att plocka undan och diska efter oss redan nu på måndagen, kanske de håller hela lovet.
så kul när de kommer hem en gladis mammis!

ligger och funderar på om jag kanska ska kila upp på next. var ju aldrig dit sist jag skrev det. men jag orkar inte. ligger i sängen, med 2 bra filmer bredvid mig och kvarlämnat godis från när mamma och jag kika på wallander igår. de låter 1000 gånger mer lockande än att klä på dig och gå upp på stan.........
men vi får se hur jag gör!

pusssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar