torsdag, februari 10, 2011

godmorgon!
ja, ni läste ju om min sovdag igår. men jag hade fel.
jag somnade om igen vid 9 och sov heela natten!
tror att det var ett bra val eftersom att de är helg nu igen,
så att jag e hyffsat utvilad iaf när den börjar....................... ;p

men klockan e iaf åtta nu, orkar inte alls fixa mig för två lektion.
no makeup, risigt hår & slappa kläder :)
- what I like best .

men ska typ lägga mig ner isängen och kika på ett vänner avsnitt innan jag kilar till skolan.

ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer alls :o
planerna ändras ju fram och tillbaka när man börjar planera på MÅNDAGEN!!!
pik till lisa typ ;)
men jag antar att de blir chill först som vanligt, medans vi kollar allternativen, sen blire nog sen utång och mycket sen hemgång om jag känner oss rätt.
om de nu blir så att vi går ut, mig kvittare faktiskt (:

men vi hörs senare idag!

pusssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar