tisdag, mars 01, 2011

tjena!
har nyss käkat 2 dempapotioner med mat så jag e fit4fight om 45 min när mamma och jag ska träna (:
de vaknas discogympa. som alltid på tisdagar. dock utan matilda idag eftersom att hon e sjuk :(

idag kan jag ju får tala om attt de verkligen är lugnet före stormen.
har chillat precis hela dagen, sovit och kikat på film.
imorgon äre onsdag. två dagar kvar till festen, grymt!
då blire av att äntligen fixa kortet. blir nog en snabbis till avesta med mamma också för att handla de sista. sen blire hårklippning och färgning på kvällen. mycket behövligt!
på torsdag tänker jag hälsa på mormor och morfar. var så sjukt längesen jag träffa dom, och en promenix dit kommer inte ta skada alls!
på kvällen blire kanske träning, beroende på ida. vi ska fixa de sista med musiken. sen ska vi dra ihop ett samtal med våra mammor så vi har allt klart.
och på fredag smäller de!! (även fast de inte pirrar än då ;))
blir förmodligen fix hela dagen. sen hämta nyckel, möblering, planering, stress, skratt, pirrigheter & sen smäller det!

pussssen

1 kommentar:

  1. hooho fan vad glad jag vart utav detta inlägg din jävel.........inte långt kvar tills vi feeeestar järnet! kom på att vi kanske måste fixa och hämta lite grejs på torsdag också! men är du ledig hela dagen? isf kanske vi kan träffas innan våra mödrar slutat jobba? mamma slutar fyra för den delen, positiva vändningar där också för den delen ;) har inte hunnit delat med mig om de till dig! känner att det vart jäkligt virrigt nuuuuuu, cya sooon! PUSS PÅ DIG

    SvaraRadera