söndag, mars 06, 2011

godmorgon :)
gårdagen var seg som satan. men gjorde liv av den runt 4 då jag mötte rebecka. moffa pirre & snacka.
efter de hängde vi i vasahallen till 7 typ? då vi drog hem alla till sig.
fest vart inplanerat så jag tog mitt pick och pack och stack till lisa. rebecka kom så småningom. (amanda banga i sista sekund :( )
vi föra lite sen drog vi tilll peteer. rätt kul när vi väl kom igång.
dock kan ma aldrig ha en kväll utan deeptalk, men jag höll mig undan så gott de gick, ville ju BARA ha kul!
ägaren av lägenheten somnade... runt 4, så då drog jag hem. rätt tidigt ändå, med tanke på alla andra vilda nätter! &&&&&& jag gick hem FÖRST av mitt gangbang. rätt otippat. men faktiskt skönt (:

nu ska jag dra igång en film iväntan på att vi ska åka ut till kullen, tredje dagen idag!
besiktning och  nyckellämning står på spel. förhoppningsvis tar de inte allt för lång tid.

pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar