lördag, mars 05, 2011

ja, tjena!
idag mår man ju som man förtjänar. tacka vet jag vatten!!!
& att jag drack ungefär en liter innan jag somnade.
annars hade jag nog mått som ida (;

tror att de här inlägget skulle bli 1000 gånger roligare med lite bilder ifrån igår. men de var faktiskt de sista jag hann tänka på, tråkigt nog!

orkar inte berätta hela kvällen i detalj. men over all, så var de kul :)
jag hade kul, ida hade kul. så de var kul.
- de var de vi ville.

vill bara köra en tack lista!
possetivt tack till
till våra mammor
alla som fick mig på bra humör
alla som dansade
alla som på något vis hjälpte till med städningen
presenter
fina människor
& IDA!

negavivt tack till
de som ringde polisen
bråket som fick polisen att komma tillbaka fyra gånger
de som kissa inne
de som spydde inne
de som hade sönder saker
de som va klängiga

men jag gillade det.
can't wait till next year ;)

pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar