onsdag, mars 16, 2011

helllu :)
sitter i min sän och lyssnar på musik.
skolan ida rulla på precis som vanliggt. med en anig roliagare idrott och svenska bara :D
efter så träffa ja ida en sväng och snacka. fattar inte att typ en och en halvtimme kan kännas som marginalen av en fingerknäpppning! men de är väl så de är när man har kul :)

när ja kom hem käkade ja,.... vilket ja inså nu va väldit dumt eftersom ja har lovat rebecka utekäk idag. ibland hänger ja inte med riktigt!
en ny sak ni får lära er om mig idag;
ja e sjukt glömsk!

kan ju dock vara en bra sak i vissa lägen (;

men ja får väl typ klämma i mig maten eller någåt. vanlitvis brukar ja alltid kunna kötta i mig mycket. men nu var ja så hungrig när ja kom hem så ja åt skitmycket!!!
aja, nog om mitt favvoämne in the whole woooorld (käk)!!

ska väl dra på mig stoora byxor och vandra uppåt mot staden.

pusssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar