torsdag, december 29, 2011

tjoflöjt!
har haft det hur mysigt som helst i sthlm men min prinsessa och hennes pä'ron. dock hade vi nog matkoma större delen av resan, men ack så värt det var.
det blev inte så mycket shopping heller faktiskt. förstår mig inte på dessa människor som kan springa runt i timmar i ett fullsmockat köpcenter och prova, leta och handla. SVETTIGT. usch de är inte värt det. men fick med mig lite nya tröjor som jag köpte på känn i princip så kanske ska testa dom. sen blev de lite nödvändigheter till nyår osv. (som för den delen kommer bli awesome!)

idag ska jag kika på lite kläder som kusse lämna här till mig (taaaaaaack) och sen lär jag pina mig iväg till körskolan även fast jag egentligen vill ligga kvar i sängen.... men a avesta väntar later today. hoppas jag hittar något kul där medans min kära vän amanda ska ta hål i hennes öron :)

iaf back to iziiz. fick en kommentar igår att vi va som systrar och att det var konstigt att jag inte visste va hon gjorde just då (typ en timme av tusen) inte så konstigt om ni frågar mig men aa. va en tankeställaree.
aja, love you! skulle inte kunna tänka mig liivet utan dig babe :)

pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar