fredag, januari 13, 2012

halllå allehopa!
nu har jag fått känna på hur det är att ha praktik på ica. eller ja, har pinat mig igenom två tidiga mornar med buss, köttning, en halvtimmes lunch, köttning igen, och lite till, för att sedan få ta bussen hem vid halv 5. tur att jag har beck med mig.
skolan har också börjat igen och de är faktiskt kul. kul att träffa alla och kul att komma in i rutiner. tråkigt bara att de tar ett tag, så att man nu går runt som en zombi i skolan för att man inte har återhämtat sömnen riktigt än, men det kommer nog det också!
annars har denna vecka till mestadels bestått av träning. nu ska kilona rasaaa! så har gått på ett pass varje dag utom onsdagen då jag var alldeles för trött. men att träna mycket lönar sig! de lönar sig så mycket att jag och amanda ska få gå på ett gratis spinningpass idag (om typ 20 min) för att vi har varit på så mycket annat. de ska bli mer än jobbig. hehe men ja. blir nice.
annars har jag inget mer att berätta utom att de går awesome att köra bil nu så har halkbanan på tisdag. nu äre fan köttning av teori på mitt schema. inte lika kul, men också nödvändigt!
nu ska jag kila iväg till spinninglokalen och svettas!!

pussssss

2 kommentarer:

  1. Hej sötis! Vad duktig du är med allt, riktigt bra kämpat med träning och praktik och allt :) Trivs ni bra på ICA?:) Kraam

    SvaraRadera
  2. hejjj!! det är lite kämpigt men har ju bara varit där två dagar hittills, så det visar sig väl lite längre fram hur det går!
    hur är det med dig då? och hur går allt? :D

    SvaraRadera