torsdag, december 08, 2011

1. jag har den mest fantastiska julkänslan
2. jag har äntligen börjat med körlektioner
3. det är snö ute
4. det är boxning ikväll
5. imorgon är det lussebandy
6. nästa tisdag är det lucia = jag får höra jonna och elin sjunga
7. nästa lördag ska jag till valbo med mina 2 firends och min kk (uppenbarligen??)
8. tisdagen efter det är det skolavslutning = jag får se rebecka dansa i kyrkan
9. fredagen efter den tisdagen är det julafton (vilket jag ioförsig inte längtar så mycket efter, mest att få träffa mina kusiner igen och för stämningen typ)
10. en vecka senare är det nyår och då kommer ni inte att få se en nykter miranda

jag tror inte att det finns så mycket att klaga på nu faktiskt. det enda skulle väl kanske vara att jag redan nu egentligen vill ha lov för att jag är FÖR skoltrött och att jag absolut inte vill ha prov i bokföring nästa vecka. på det hänger också en muntlig bokredovisning, prov i bruttovint, engelskaläxa, muntlig presentation av energikällor och cafeteriajobb i luften. men jag ska inte klaga, det kunde ju faktiskt ha varit värre än detta.

men listan ovan gör det mycket lättare att ha viljan kvar och att kanske hinna med lite skratt emellanåt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar