torsdag, januari 07, 2010

;]

halihalo.
har inte vart så aktiv med min hederliga hiss&diss. pappa tjatar om den. orkar jag?
känns som att jag inte har något att varken hissa eller dissa.
mitt liv ligger mittemellen allt just nu. tror jag?
de känns iaf som ett ganska ovärt liv. men alla har väl dina dåliga dagar?
behöver lite 'krut i mig' så jag vaknar till kanske ;]

idag har jag iaf vart i västerås med amanda på shoppppning tur.
är väl 800 kr fattigare just nu, men tror mamma skulle sponsra lite,,-
'du vet, du ska inte förvänta dig att du ska få pengar av mig varje gång du har varit och handlat. i lyxfällan kanske dom handlar kläder för 2-300 kr till hela familjen och du handlar för mer än dubbelt till dig själv flera gånger i månaden! nu tänker jag inte betala nå mer förns i vår, bara så du vet!'
HAHA. söt mammie ;>
btw, varför jämför hon mig med lyxfällan?! haha. få mig att sluta skratta någon.

blir ledsen att min dator inte vill ta emot bilder från kameran, då skulle ni fått sett de kan köpte.
känner mig ganska besviken dock. när jag va med emma i uppsala handlade jag ALLT på rea, och då handlade jag för 800 typ. nu handlade jag en sak på rea, resten fullpris..
men jag ska nog inte klaga, e nöjd :)

imorgon ska jag vara hemma på dagen, ta hand om min sjuka syster. senare ska jag hang out med amanda. får se va vi ska hitt på (:

nu ska jag ta ett långt, varmt bubbelbad. va så längesen!

pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar