måndag, april 26, 2010

BAD (8)

jag brukar ibland tänka hur läskigt det skulle vara att gå hem ensam på natten om man skulle bo i tex sthlm. så brukar jag tänka när jag går hem själv här i stan. jag vet att man aldrig ska gå själv osv osv, men de blir ju lätt så. ändå är det något med just hedemora som man känner sig ganska trygg i, för de är inte stort eller mycket folk. plus att de är nästan alltid folk ute om nätterna.
men hur skrämd blidde jag inte när jag fick veta att dom har hittat en kropp i hönsan. .?
massa benrester antar jag, i en vit kasse. än vet dom inte om de är från ett djur eller en människa. men det är ju klart att man tror de värsta!!
usch säger jag bara. tur att jag e sjuk och inte ens får gå ut :)
för ja, gick hem från skolan idag igen. men nu ska jag vara hemma tills jag e topppenfrisk. får hoppas att natten och morgondagen räcker, för jag vill verkligen med matilda och kika på hennes framtida skola i falun imorgonkväll!
idag har jag iaf bara sovit och käkat typ. masade mig upp och provade min avslutningsklänning jag fick idag!, den var ju rättt OK :D
ska läsa ikapp massa bloggar nu, sen slänga mig i soffan igen,

pussssen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar