torsdag, november 24, 2011

10 saker du vill göra innan du dör.
1. Åka på en redig utlandssemester med mina vänner
2. se en till the sounds konsert
3. tjäna massvis med pengar
4. skänka massvis med pengar till fattiga
5. hitta mina prins
6. få barn
7. åka till hawaii
8. gå ner massa mer vikt
9. bjuda mamma på allt hon vill haa (nej men typ bjuda henne på en semester)
10. jobba inom fashion

 
9 saker om dig själv.
1. älskar att va glad
2. gillar att göra andra glada
3. börjar tappa tilliten till mycke
4. älskar att baka

5. saknar en askul fest med mycke folk och mycke killar
6. jag vill typ inget annat än att hitta en kille
7.  jag hatar att plugga men inbillar mig ändå att det ska gå asbra på alla prov
8. jag vill kunna sjunga
9. jag är trött på folk som aggerar innan de tänker

 
8 sätt att vinna ditt hjärta.
1. ha mycke skägg!!!! (eller så att de är snyggt)
2. faller för rökare, snyggt som fan
3. vill inte att det ska va töntigt romantiskt utan typ att man skrattar åt allt tillsammans bara
4. fast såklart kunna göra mer än bara skratta, typ allt
5. viljan att jag ska må bra ligger högt uppe
6. pussas bra
7. han måste älska mina vänner
8. att han ska kunna lita på mig, avtändande som fan med konstigt jätteavundsjuka killar

 
7 saker du tänker på ofta.
1. min kropp
2. mat
3. träning
4. kläder
5. killar med skägg
6. pengar
7. ciggaretter

 
6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
1. courtney cox
2. vet ej
3. pass
4. passs
5. sara g
6. dessie 

 
5 saker du gillar att göra.
1. klaga
2. skratta
3. träna
4.  sova
5. ha askul 

 
4 saker du tycker är tändande.
1. SKÄGG
2. armar
3. snygg klädstil
4. lukta smaskens

 
3 saker du tycker är avtändande.
1. gingers
2. andedräckten
3. finnar

 
2 favoritlåtar.
1. empire state of mine part 2
2. foundations

 
Dag 10: 1 bekännelse.
Jag måste våga säga saker jag känner/tänker/tycker. mår inte bra av att hålla allt inom mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar