torsdag, april 21, 2011

usch bläsch fy å fuck.
tror faktiskt att inte att jag någonsin har varit såhär trött och matt på faktiskt allt.
jag har ingen livsglädje för fem öre och jag vill kunna skriva att jag har mig själv att skylla men då skulle jag ljuga. tror jag.
dax att göra en förändring, dax att jag förändras. på riktigt denna gång.
de relaterar nog till att jag ger upp blogglivet en gång för alla.
har jag den kvar så kommer jag bara kladda ner en massa skit som ingen kommer att förstå och jag kommer få skit, för varför jag inte tar saken i verkligenheten.
men ja, missuppfatta mig rätt, jag har försökt - alla gånger.
så de är verkligen på tiden att jag bara drar.
& for real, blir det ingen skillnad efter detta, så skiter jag i vilket.

jag är iallafall glad, ingen hade reagerat som du. du är värld all världens guld.
men på riktigt så orkar jag inte mer nu. allt blir för mycket, onödigt mycket.

hejdåå

1 kommentar:

  1. Men skruttanpluttan då! Det lät inte alls kul. Nu var det ju ett litet tag sen du skrev det här så jag hoppashoppashoppas att allt är bättre och att du mår bra <3 Kramar från Cissi

    SvaraRadera